In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire Protectia Datelor Personale (GDPR), te rugam sa ne dai acordul pentru utilizarea fisierelor de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a website-ului Stop Alergii, masurarea utilizarii website-ului Stop Alergii, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti aratam cele mai potrivite oferte prin diferite canale de marketing. Click aici pentru mai multe detalii.

Da, Accept

Stop Alergii

0 Nu aveti produse in cos

Politica de Retur

Politica de retur (Termenul exercitarii dreptului legal de retragere)

Ne-am dori sa nu fie nevoie de retur. Am dori sa fiti pe deplin multumiti de produsele pe care le comercializam pe stop-alergii.ro. Si am dori ca produsele noastre sa va fie utile si de ajutor.  Totusi daca va fi nevoie de schimbul sau returul unor produse, va rugam sa parcurgeti conditiile noastre. Sunt sigur ca vom gasi o solutionare acceptabila tinand cont atat de legislatia in vigoare cat si de bunul nostru simt.

In conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiaza de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumparate, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

Costul transportului (daca a fost cazul) nu va fi compensat (returnat).

Perioada in care se poate formula cererea de rambursare (perioada de retragere din contract) expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care clientul (sau o parte terta indicata de client) intra in posesia fizica a produselor trimise prin curier sau ridicate de la sediul vanzatorului, in cazul contractelor de vanzare,
  • in cazul in care clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care clientul (sau o parte terta indicata de client), intra in posesia fizica a ultimului produs trimis prin curier sau ridicat de la sediul vanzatorului.

 

Modalitatile de Ramburs (de exercitare a dreptului legal de retragere)

Clientul, in vederea exercitarii dreptului de ramburs (de retragere din contract), este obligat sa notifice in mod expres stop-alergii.ro / Medical Advertising srl la urmatoarele date de contact: Strada Baba Novac nr 11, bloc G17, sc.1, ap 15, Bucuresti / [email protected] / 0213250013 la intentia de retur, sub forma unei declaratii neechivoce (scrisoare trimisa prin posta/e-mail). De asemenea, Clientul poate completa si transmite electronic de pe site-ul stop-alergii.ro Formularul standard de retur, pus la dispozitie de Medical Advertising srl. 

Utilizarea formularului standard de retur disponibil pe site-ul stop-alergii sau trimis de un reprezentant de vanzari nu este obligatorie, insa, in situatia in care Clientul opteaza pentru acesta, Medical Advertising srl va transmite catre Client, prin e-mail, confirmarea de primire a formularului de retur.

Medical Advertising srl are obligatia sa returneze in termen 14 zile calendaristice contravaloarea produselor produsele comandate, daca acestea au fost achitate de Client, sub conditia receptionarii produselor.  Medical Advertising srl isi rezerva dreptul de a prelungi termenul de 14 zile daca nu a intrat in posesia produselor returnate sau cel putin, Clientul nu a trimis o confirmare a expedierii coletului, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Atentionari importante:

Nu se primesc colete retur trimise prin Posta Romana

Nu se accepta colete retur cu Ramburs

Plata contravalorii produselor returnate se face doar prin transfer bancar. Clientul va furniza un IBAN si nume complet unde se va face plata.

Costul transportului pentru retur

In cazul returnarii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare sunt suportate de catre client.

In cazul returnarii partiale a produselor, Medical Advertising srl va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara sa returneze taxa de transport pentu expeditie. Cu toate acestea, taxa de transport pentru returnarea produselor ramane in continuare in sarcina clientului.
Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si comanda, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Medical Advertising srl.

Conditii pentru retur:

Clientul sa anunte Medical Advertising srl de intentia de retur in 14 zile de la primirea coletului in conditiile detaliate la Modalitatile de ramburs.

Clientul sa ambaleze corespunzator produsul/produsele pentru care solicita ramburs sau schimbare si sa il/le trimita prin curier (vezi Costul transportului pentru retur).

Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, fara urme de uzura si este complet, inclusiv cu accesorii. Pentru aceasta, desfacerea si receptia coletului retur la Medical Advertising srl / stop-alergii.ro se va face cu filmare video. Produsul va fi analizat daca este in starea initiala. A se vedea Obligatiile clientului in caz de retur si Produsele exceptate de la posibilitatea de retur.

In cazul in care produsul returnat a facut parte dintr-o campanie promotionala de acordare a unui produs cadou, odata cu returnarea produsului achizitionat se va returna si produsul oferit cadou.

Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare

Sub rezerva dispozitiilor art.16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare (dreptul de retragere din contract) urmatoarele produse:

  • produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid 
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (produse de igiena intima si produse care intra in contact cu mucoasa umana sau pielea: chiloti, sutiene, sosete, manusi, articole de imbracaminte Dermasilk, masti pentru polenuri/alergeni/COVID. Prezenta lista nu este exhaustiva).
  • produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
  • produse sigilate care necesita conditii speciale de depozitare si pastrare, asa cum acestea sunt mentionate in prospect de producator. Prin exceptie, se accepta returul sigilat/desigilat care prezinta deficienta de calitate si/sau conformitate (produse deteriorate, rupte, descusute, varsate, sparte).

La prima comanda a produselor DermaSilk, Microair Barrier, masti si gulere Respilon, masti Broyx, Microair, Respro, Clientul va fi contactat de un reprezentant de vanzari al Medical Advertising srl / stop-alergii.ro. Va rugam sa furnizati reprezentantului stop-alergii.ro masuratorile cerute (prezente sau nu si pe site) pentru a alege masura corecta a produsului comandat. Cunoastem cel mai bine produsele, va rog sa aveti incredere in sfaturile noastre.

 

Obligatiile Clientului in cazul returului (retragerii din contract) conform art.14 alin.3 din OUG 34/2014

Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Ca atare, in functie de tipul de produs care se returneaza, daca se constata ca actiunile asupra acestuia tradeaza urme de folosinta excesiva ce pot cauza diminuarea valorii, produsul va fi evaluat (este cazul produselor Virus Killer, Dezzy, Linecorr). Astfel, valoarea finala a produsului se va stabili in functie de valoarea generata de costul pieselor necesar a fi inlocuite si/sau manoperei de reconditionare a produsului. Diminuarea valorii produsului returnat in functie de deteriorarea acestuia poate fi facuta pana la 50% din valoarea initiala.

In cazul huselor Pristine receptionata de client in stare buna, dar returnate de catre Client taiate sau perforate, rambursul din pacate nu se poate acorda, iar husa va fi trimisa inapoi Clientului in starea filmarii video de la retur.

In cazul returnarii sau schimbului huselor Pristine si dupa evaluarea starii lor, se va percepe o taxa de spalare in valoare de 25 lei pentru husele de perna si 50 lei pentru husele de saltea si de pilota. Taxa se va scadea din valoarea husei returnate.

Avem incredere ca vom putea solutiona amiabil orice cerere de retur/schimb rezonabila.

Vezi Formularul de retur.